Witaj! ( Zaloguj się | Zarejestruj się ) » Forum.extreme.org.pl » BMX » Sprzedam » [s][rower] BMX WTP VOLTA BLAC...

Stron: << wcześniejsza 1 następna >> Odpowiedz na temat Załóż nowy temat Stwórz nową ankietę

[s][rower] BMX WTP VOLTA BLACK 2013-- 799 Z? --

RRobciu


Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 3
Dołączył: May 9, 2017
Skąd:
Punkty: 0

Send a personal messsage to RRobciu Wyślij e-mail do RRobciu Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  RRobciu {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

https://www.olx.pl/oferta/bmx-wtp-volta-black-2013-okazja-CID767-IDm8gGk.html#4ff3ad62a7

Stan jak na zdjeciach bardzo dobry, nie katowany, parę zadrapań tu i tam(część niby zadrapań to brud). Nie używany od 2 lat. Grażowany.

Wszystkie gratisy jakie były dołączone do roweru oprócz naklejek, więc nie kradziony.

Rama: 100% Cr-Mo, hydroformowana dolna rura i gusset
Widelec: SaltPlus Magic, 100% Cr-Mo, sterówka wycinana cnc, odlewane haki
Kierownica: 100% Cr-Mo, wysokość
Gripy: Wethepeople Arrow 146
Mostek: SaltPlus Delt, cnc, top load, 50mm
Stery: SaltPlus Echo zintegrowane, łożyska maszynowe
Klamki: Éclat Sniper, wersja pod 1 palec
Hamulce: Éclat Unit - tył, linka SaltPluS Liner
Korba: SaltPlus Metron 48 (L&R), 3pc crmo, 175mm, 48 nacięć
Suport: SaltPlus Echo, mid size, łożyska maszynowe
Pedały: Eclat Plaza, nylon/włókno szklane
Łańcuch: Éclat Diesel
Zębatka: SaltPlus Manta, aluminium 6061 T6, cnc, 25t
Driver: 9t, 1 częściowy driver, L&R switch drive, łożyska maszynowe
Przednia piasta: SaltPlis Trapez-V2, łożyska maszynowe, 3/8"'s female, 36h
Tylna piasta: SaltPlus Trapez-V2 cassette, 9t L&R switch drive, female, 36h, łożyska maszynowe
Przednia obręcz: SaltPlus Mesa aero,podwójna ścianka, 36h
Tylna obręcz: SaltPlus Mesa straight, podwójna ścianka, 36h
Siodło: Éclat Oz pivotal
Sztyca: Salt AM pivotal, 150mm
Zacisk: zintegrowany
Opony: Éclat Control 2.3 - przód / Escape 2.1 - tył
Pegi:  brak

Waga katalogowa: 11.5kg (bez pegów)

(Opis zapożyczony ze sklepu, radzę we własnym zakresie ustalić czy zgodny)

Gdyby ktoś posiadał gotówkę, ale mieszkał dość daleko i miał problem z tym jak mógłby się zabrać wraz z rowerem do swojej miejscowości, zawsze opcją pozostaje PKP, dużo składów obsługuje przewóz rowerów z tego co wiem bez żadnych dodatkowych kosztów.

Wysłane May 30, 2017, 11:39 am

Stron: << wcześniejsza 1 następna >>
Odpowiedz na temat Załóż nowy temat Stwórz nową ankietę Zobacz drukowanie

0.0105 sekund - 10 zapytań - 3.43 załadowane [wszystko]