Witaj! ( Zaloguj się | Zarejestruj się ) » Forum.extreme.org.pl » Hydepark » Komputery » Laptop

Stron: << wcześniejsza 1 następna >> Odpowiedz na temat Załóż nowy temat Stwórz nową ankietę

Laptop

Jotce

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Punkty: 5.45

Send a personal messsage to Jotce Wyślij e-mail do Jotce Wyślij wiadomość Gadu-Gadu do Jotce (obecnie opcja nie działa !) Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  Jotce {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

Siemano, jakiego doradzicie mi laptopa do 1000z??
Jestem zielony w tych sprawach i nie wiem jakiego wybrac, chodzi mi o to ?eby chodzi?y na nim ma?o wymagaj?ce gierki typu cs 1.6.
Dodam, ?e nie mam wi?cej hajsu ni? 1k wiec to jest maksymalna cena i nie chce bawi? sie w sk?adaki

Wysłane Dec 26, 2012, 4:45 pm
tafi

Poziom użytkownika

Send a personal messsage to tafi Wyślij e-mail do tafi Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  tafi {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

Mo?e to by? u?ywany laptop ?

Wysłane Dec 27, 2012, 2:10 am
Jotce

Poziom użytkownika

Punkty: 5.45

Send a personal messsage to Jotce Wyślij e-mail do Jotce Wyślij wiadomość Gadu-Gadu do Jotce (obecnie opcja nie działa !) Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  Jotce {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

je?eli nie jest do#### to jasne

Wysłane Dec 27, 2012, 4:53 pm
raq102

Poziom użytkownika

Send a personal messsage to raq102 Wyślij e-mail do raq102 Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  raq102 {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

Jak my?icie staniej? laptopy po nowym roku czy lepiej ju? teraz kupi??
.........................
revestimientos para fachadas - PozdrawiamOla1kr1a 

Wysłane Feb 3, 2013, 9:01 pm
companionjakub

Poziom użytkownika

Send a personal messsage to companionjakub Wyślij e-mail do companionjakub Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  companionjakub {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony