Witaj! ( Zaloguj się | Zarejestruj się ) » Forum.extreme.org.pl » Hydepark » Piaskownica » Upadek

Stron: << wcześniejsza 1 następna >> Odpowiedz na temat Załóż nowy temat Stwórz nową ankietę

Upadek

mateusq


Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 7
Dołączył: Mar 17, 2012
Skąd:
Punkty: 0

Send a personal messsage to mateusq Wyślij e-mail do mateusq Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  mateusq {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

Je?d?? na desce 3 tyg. Prowadze agresywny styl jazdy przez co opanowalem ollie shov it'a i czasem kick wchodzi.
Jednak ta agresywna jazda miala drug? stron? medalu. 2 dni temu upad?em na prawy bok (biodro) . Przez chwilke pobolala, pozniej kulejac szedlem do domu noga przestawala bolec i wskoczylem na deche dojechalem do domu. Nastepnego dnia dalem sobie spokoj z deska noga pobolewala, ograniczyly sie troche jej ruchy. Dzis ledwo co rano wstalem. kazdy ruch nogi sprawia mi bol (gorna czesc nogi przy biodrze), nie moge podniesc nogi, ale jakos utykam (nie mam siniaka ani nic jbc) i tu sie pytam co robic? jakie mascie stosowac? jakie oklady zeby jak najszybciej wrocic na deche :D nie chce isc do lekarza, bo juz raz mi zagipsowali lekkie zwichniecie ;/

Wysłane May 25, 2012, 6:58 pm Ostatnio edytowany: May 25, 2012, 7:00 pm przez mateusq
Kuba Skater


Avatar

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 2,154
Dołączył: Jul 8, 2011
Skąd:Tarnów
Punkty: 81.06

Send a personal messsage to Kuba     Skater Wyślij e-mail do Kuba     Skater Wyślij wiadomość Gadu-Gadu do Kuba     Skater (obecnie opcja nie działa !) Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  Kuba     Skater {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

To bardziej do deskorolki.
.........................
Deska-GIRL Kennedy Lettus Bee 8,125
Tracki-Thunder O'Neil Highlight 147 + Bones Hardcore Bushing Medium
Ko?a-Bones Duncombe 54
?o?yska- Bones reds
Monta?e-Chocolate
Buty- Nike sb team editoin
Grip-Mob








Sprzedam box do fingerboarda MITTA !


Wysłane May 25, 2012, 7:18 pm
Jotce


Avatar

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 2,517
Dołączył: Nov 3, 2010
Skąd:Komprachcice
Punkty: 5.45

Send a personal messsage to Jotce Wyślij e-mail do Jotce Wyślij wiadomość Gadu-Gadu do Jotce (obecnie opcja nie działa !) Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  Jotce {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

odpoczywaj i nie wysilaj tej nogi.

Wysłane May 25, 2012, 7:23 pm
Kubasdsk


Avatar

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 4,448
Dołączył: Jun 12, 2011
Skąd:Koszarawa
Punkty: 40.92

Send a personal messsage to Kubasdsk Wyślij e-mail do Kubasdsk Wyślij wiadomość Gadu-Gadu do Kubasdsk (obecnie opcja nie działa !) Wyślij wiadomość AIM do Kubasdsk Wyślij wiadomość do Kubasdsk za pomocą Yahoo! Messenger Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  Kubasdsk {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

st?uczenie. moja mam tak mia?a-tydzien ledwo chodzi?a teraz np. nie mo?e wystawi? sobie nóg na stó? a to juz miesiac
.........................
Jonyk powiedział:
Kondycja twojego mózgu nadal jest w stanie regresywnym?

Deck- Nervous 8.25
Trucki- Venture Gino Iannucci 5.25 Low
Ko?a- Youth 53 mm
?o?yska- Rush abec 3
Monta?ówki- Shake Junt krzy?ak

Wysłane May 25, 2012, 7:33 pm
ciastek


Avatar

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 1,608
Dołączył: Jun 5, 2008
Skąd:
Punkty: 254.81

Send a personal messsage to ciastek Wyślij e-mail do ciastek Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  ciastek {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

Czekaj az samo przejdzie a jak nie to lekarz PS. Ollie po 3tyg ? to ma byc agresywnie ? zlituj sie
.........................
http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_46860_579508.gif

Wysłane May 25, 2012, 8:00 pm
mateusq


Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 7
Dołączył: Mar 17, 2012
Skąd:
Punkty: 0

Send a personal messsage to mateusq Wyślij e-mail do mateusq Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  mateusq {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

czytaj uwa?nie.. napisalem ze jezdze 3 tyg a w tym czasie - nie napisalem kiedy.
tak naprawde to 1 dnia robilem juz miejscu, a 3 dnia wskakiwalem na kraweznik.
moim zdaniem zrobi?em du?e post?py przez te 3 tyg o czym swiadczy kickfilp :D (niedopracowany ale zrobie :P) . Wczesniej jezdzilem na rolkach agresywnych waveboardach i innych wynalazkach dzieki ktorym robie ze swoim cialem co chce, wiec ciesz? sie, ?e tak ?atwo mi wszystko przychodzi :>

Wysłane May 25, 2012, 8:29 pm
Visko


Avatar

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 1,229
Dołączył: Oct 22, 2010
Skąd:Brzeszcze/Osw
Punkty: 8.21

Send a personal messsage to Visko Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  Visko {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

Ma?cie rozgrzewaj?ce, polecam!
.........................
https://www.rapideo.pl/images/baner/buttonRapideo.png

http://imageshack.com/a/img850/9047/5sk7.gif

Wysłane May 26, 2012, 12:20 pm
mikis


Avatar

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 1,084
Dołączył: Jan 25, 2010
Skąd:Radom
Punkty: 19

Send a personal messsage to mikis Wyślij e-mail do mikis Wyślij wiadomość Gadu-Gadu do mikis (obecnie opcja nie działa !) Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  mikis {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

Skoro nawet nie mo?esz podnie?? nogi, to mo?e jednak pojecha? do tego lekarza ?

btw.
mateusq powiedział:
zagipsowali lekkie zwichniecie ;/

Bo mo?e by?o to konieczne, poza tym jeste? lekarzem, ?e jeste? w stanie powiedzie?, czy jest to lekkie ?
.........................
http://img853.imageshack.us/img853/8731/17231710150187941277542.jpg

Wysłane May 26, 2012, 7:13 pm
mateusq


Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 7
Dołączył: Mar 17, 2012
Skąd:
Punkty: 0

Send a personal messsage to mateusq Wyślij e-mail do mateusq Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  mateusq {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

jakos chodzilem , wiec nie wiem po co mi gips zakladali, zreszta miejsza o to. Dzis juz stan nogi sie poprawil :D probuje ja rozchodzic. Mam nadzieje ze w przyszlym tyg juz bedzie w pelni zdrowa

Wysłane May 26, 2012, 8:04 pm
lukibm


Avatar

Poziom użytkownika

Grupa: Uzytkownik
Postów: 379
Dołączył: Apr 17, 2011
Skąd:
Punkty: 0

Send a personal messsage to lukibm Wyślij e-mail do lukibm Wyślij wiadomość Gadu-Gadu do lukibm (obecnie opcja nie działa !) Wyślij prywatną wiadomość (PM) do  lukibm {Zglos do moderacji Zastąp cytatem z tego postu IdĄ na górę strony

ja kiedy? ?okciem w kant od mini przywali?em my?la?em ?e po?ama?em po 2tyg ju? nic nie by?o... Po boli i przestanie.
.........................
Blat - Plan B
Ko?a -Z  B-K
?o?ycha - Z  B-K
Traki - Silver'y Josh Kalis
Kingpiny - Z  B-K
Grip - Jessup
Buty - Etnies Taylor
123

Wysłane May 26, 2012, 11:25 pm

Stron: << wcześniejsza 1 następna >>
Odpowiedz na temat Załóż nowy temat Stwórz nową ankietę Zobacz drukowanie

0.0088 sekund - 10 zapytań - 9.41 załadowane [wszystko]